اگه......


عاشقانه های من برای تو

   اگه آسمون زمین شه

اگه دریایه کویرشه

اگه دنیا زیر و روشه

اگه چشمات بی غرور شه

اگه خورشید بی غروب شه

بازم عاشقت می مونم

عشقو توچشات می خونم

اگه کوه بیاد رو دوشم

اگه جام زهربنوشم

اگه ماه دیگه نباشه

روزها آسمون سیاه شه

اگه جنگل بشه صحرا

اگه امروزنشه فردا

بازم عاشقت می مونم

عشقو تو نگات می خونم

اگه خوابتو نبینم

دیگه گل برات نچینم

اگه حتی یک جوونه

توی گلدون ها نمونه

بازم عاشقت می مونم

عشقو تو نگات می خونم

اگه بازمثه همیشه

بگی(من باتو؟؟!!)نمی شه

بگی دیگه منونمی خوای

دیگه پیش من نمی یای

بازم عاشقت می مونم

عشقو تو نگات می خونم

اگه باشم ونباشم

هرجای دنیا که باشم

حتی ازچشات جداشم

بازم عاشقت می مونم

عشقو تونگات می خونم

اگه شعرامو نخونی

اگه باز پیشم نمونی

راز عشقمو نخونی

بازم عاشقت می مونم

عشقو تو نگات می خونم



نظرات شما عزیزان:

majid
ساعت18:06---1 شهريور 1394
افرین به عشق به عاشقی .نفرین به بخت و سرنوشت . به اون نگاه که عشقتو . تو سرنوشت من نوشت . نفرین به من نفرین به تو . نفرین به عشق من و تو . به ساده بودن منو . به اون دل سیاه تو..........


وبلاگتون خیلی زیباس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:,سـاعت 7:6 نويسنده محدثه واذین| |
3TaRe